X

35% RABATU do 17 grudnia na kod: SWIETA

Jesteś tutaj

Jak zamawiać

Składanie zamówień w sklepie internetowym www.publicat.pl jest bardzo proste.

Wystarczy wybrać książki, którymi są Państwo zainteresowani, i kliknąć przycisk "dodaj do koszyka" w karcie produktu lub ikonę „Koszyk” w katalogu zamieszczonym w sklepie.

Po dokonaniu wyboru produktów można przejść do swojego koszyka klikając w ikonę „Koszyk”, znajdującą się w prawym górnym rogu.

W każdym momencie można dodać lub usunąć produkty ze swojego zamówienia, a także zwiększyć lub zmniejszyć liczbę zamawianych książek.

Zamówienia można również składać, wysyłając e-mail na adres ksiegarnia@publicat.pl oraz dzwoniąc pod numer 61 652 92 52 wew. 320, lub 661870029.

Na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8–16.

Kod rabatowy

Jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem rozesłanego przez nas kodu rabatowego, możesz wpisać go w polu „Kod rabatowy”, który znajduję się przy Twoim "Koszyku". Dzięki temu otrzymasz bonus w postaci dodatkowego rabatu.

Usługi dodatkowe

Książki są najlepszym pomysłem na prezent, dlatego też udostępniliśmy w naszym sklepie usługę „pakowanie na prezent”. Obdarowując wybraną osobę estetycznie zapakowanymi książkami, zrobisz jej miłą niespodziankę.

Sposoby dostawy i płatności

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera Pocztex Ekspres 24, oraz Paczkomaty InPost.

Zależnie od wyboru formy płatności zamówione książki wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (przelew, przelew ekspresowy PayU) lub po złożeniu zamówienia przez Klienta (pobranie pocztowe). Wyjątkiem są zamówienia z książkami z zapowiedzi (przedsprzedaży), których dostawa do Klienta następuje w dniu premiery. Zamawiając kilka książek z zapowiedzi należy wziąć pod uwagę najpóźniejszą datę premiery.

Zamówienia wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 12:00 i dany tytuł będzie dostępny w naszym magazynie, zostanie wysłany tego samego dnia. Pozostałe zamówienia, w zależności od daty wpłynięcia do systemu, realizujemy maksymalnie w ciągu 72 h.

Sklep www.publicat.pl zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu wysyłki z przyczyn niezależnych od właściciela sklepu, czyli np. z powodu przyczyn technicznych, na które obsługa sklepu nie miała wpływu.

Szacowany czas wysyłki zamówienia nie uwzględnia czasu, jakiego przewoźnik potrzebuje na dostarczenie zamówienia pod wskazany adres.

Klient informowany jest na bieżąco o statusie swojego zamówienia. W sklepie www.publicat.pl wyszczególniamy następujące etapy realizacji zamówienia:

-oczekiwanie na akceptację

-zaakceptowanie

-realizowane

-wysłane, gotowe do odbioru

Formy płatności

Przelew – po złożeniu zamówienia wyświetlane są dane do dokonania przelewu. W razie zagubienia tych danych, na podany w zamówieniu adres e-mail wysyłane jest podsumowanie zamówienia wraz z danymi do przesyłki.

Przelew ekspresowy/PayU – w naszym sklepie można bezpiecznie płacić kartą lub przelewem za pośrednictwem systemu platnosci.pl. Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany/a na stronę platnosci.pl, gdzie możesz wybrać płatność kartą lub przelew z jednego z banków.

Gotówka za pobraniem – płacisz gotówką kurierowi, lub w punkcie odbioru.

Gotówka – płacisz osobiście w momencie odbioru zamówienia w Biurze Obsługi Klienta sklepu www.publicat.pl, znajdującym się w Poznaniu przy ul. Chlebowej 24.

Dane do przelewów

Publicat S.A.
ul. Chlebowa 24
61-003 Poznań

Nr rachunku: 70 1600 1084 1849 9012 4000 0005

Wystawianie faktur

Na życzenie Klienta sklep www.publicat.pl wystawia fakturę VAT, po wcześniejszym odhaczeniu na swoim profilu odpowiedniego „check boxa” oraz podaniu niezbędnych danych do wystawienia tego dokumentu.

W przypadku wystawienia faktury VAT upoważniają nas Państwo do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.

Lista życzeń

Każdy zalogowany użytkownik sklepu www.publicat.pl może tworzyć i dobrowolnie modyfikować swoją listę życzeń, zamieszczając w niej produkty, które chciałby otrzymać.

Jak otrzymać fakturę VAT

Aby otrzymać fakturę VAT, należy przy składaniu zamówienia odhaczyć odpowiedni „check box”: „Poproszę o fakturę VAT”.

Następnie trzeba podać niezbędne do fakturowania dane: nazwę firmy, pełny adres firmy (tj. adres zarejestrowania działalności gospodarczej) oraz numer NIP. Bez tych danych nie jest możliwe uzyskanie faktury VAT.

Jak uzyskać dodatkowy rabat

Ceny podane w sklepie www.publicat.pl nie są cenami rynkowymi. Po otrzymaniu kodu rabatowego każdemu jego posiadaczowi przysługuje możliwość uzyskania dodatkowej korzyści przy składaniu zamówienia w sklepie www.publicat.pl Może to być np. specjalny rabat do już złożonego zamówienia, darmowa wysyłka bądź inne korzyści przewidziane przez obsługę sklepu.

Kody rabatowe można uzyskać poprzez zapisanie się na newsletter sklepu www.publicat.pl

Kody rabatowe pozyskane poprzez newsletter mają charakter eventowy i zazwyczaj ich ważność jest ograniczona w czasie.

Jeśli ważność kodu rabatowego ulegnie przeterminowaniu, Klientowi nie przysługuje prawo do skorzystania z upustów obejmujących dany kod.

Użycie kodu rabatowego może nie łączyć się z innymi promocjami w sklepie internetowym www.publicat.pl

Reklamacje i zwrot towaru / Reklamacje (rękojmia za wady)

  1. Reklamacji podlegają Produkty, posiadające wadę fizyczną lub wadę prawną, w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  2. Produkt podlegający reklamacji Klient zobowiązany jest przesłać na adres Sprzedawcy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej bądź przewoźnika wskazanego przez Sprzedającego (na koszt Sprzedającego), załączając do niego kopię dokumentu księgowego sprzedaży oraz opis wady i numer konta bankowego, na który możliwy będzie ewentualny zwrot Klientowi poniesionych przez niego kosztów przesyłki.
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych począwszy od dnia jej wpływu.
  4. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad, bądź naprawi Produkt, o ile z uwagi na jego charakter jest to możliwe.
  5. Konsument może jednak zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.
  6. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  7. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wady Produktów powstałe z winy Klienta oraz w innych przypadkach przewidzianych w przepisach prawa.

Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy

  1. Zamówione Produkty Konsument może zwrócić w terminie 14 dni od daty ich otrzymania, nie podając przyczyny zwrotu.
  2. W celu realizacji uprawnienia z ust. 1 Konsument składa oświadczenie o odstąpieniu od Zamówienia. Konsument może w tym celu skorzystać z formularza zwrotu, stanowiącego załącznik do Regulaminu, nie jest to jednak obowiązkowe.
  3. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu, przesyłając informację, na podany przez Konsumenta adres e-mail.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność, jeżeli wartość Produktu uległa zmniejszeniu, wynikającemu z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  5. Zwrot płatności z tytułu Zamówienia przez Sprzedawcę na rzecz Konsumenta w przypadku odstąpienia od Umowy zgodnie z ust. 1-3 nastąpi w terminie 14 dni od chwili otrzymania przez Sprzedawcę Produktów podlegających zwrotowi, zgodnie z ust. 3 lub otrzymania dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
  7. Bezpośrednie koszty zwrotu Produktu ponosi Konsument.
  8. Konsument traci prawo odstąpienia od umowy w przypadku gdy zwracany Produkt (np. e-book lub audiobook) został dostarczony Konsumentowi w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Pobierz wzór odstąpienia od umowy

Zapisz się do newslettera
  • Otrzymasz DODATKOWE 10% RABATU na pierwsze zakupy.
  • Będziesz na bieżąco z naszymi promocjami i specjalnymi ofertami.
  • Nie ominą Cię informacje o nowościach i bestsellerach.
Dołącz do nas