X

Od 1 do 3 maja nie pracujemy. W tych dniach nie ma możliwości odebrania zamówień z opcją "odbiór osobisty", nie realizujemy też wysyłek.
Pozdrawiamy i życzymy udanej majówki.

Jesteś tutaj

Reklamacje

  1. Reklamacji podlegają Produkty, posiadające wadę fizyczną lub wadę prawną, w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  2. Produkt podlegający reklamacji Klient zobowiązany jest przesłać na adres Sprzedawcy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej bądź przewoźnika wskazanego przez Sprzedającego (na koszt Sprzedającego), załączając do niego kopię dokumentu księgowego sprzedaży oraz opis wady i numer konta bankowego, na który możliwy będzie ewentualny zwrot Klientowi poniesionych przez niego kosztów przesyłki.
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni roboczych począwszy od dnia jej wpływu.
  4. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad, bądź naprawi Produkt, o ile z uwagi na jego charakter jest to możliwe.
  5. Konsument może jednak zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.
  6. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  7. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za wady Produktów powstałe z winy Klienta oraz w innych przypadkach przewidzianych w przepisach prawa.
Zapisz się do newslettera
  • Otrzymasz DODATKOWE 10% RABATU na pierwsze zakupy.
  • Będziesz na bieżąco z naszymi promocjami i specjalnymi ofertami.
  • Nie ominą Cię informacje o nowościach i bestsellerach.
Dołącz do nas