Jesteś tutaj

Poniedziałki bez mięs (Paul, Stella i Mary McCartney)

Wydawnictwo: Publicat

Ładujemy listę sklepów

Coś nie działa jak powinno? Napisz do nas: pomoc@publicat.pl

Paul, Stella i Mary McCartney zainicjowali kampanię Meat Free Monday (Poniedziałki bez mięs) w czerwcu 2009 roku. Zainspirował ich raport, w którym wykazano, że zmiany klimatyczne spowodowane przemysłową produkcją mięsa są jednym z najpoważniejszych problemów ekologicznych świata.


Książka prezentuje urozmaicone menu na każdy poniedziałek roku. Każdy z 52 zestawów zawiera dwa przepisy na dania główne oraz cztery na pozostałe posiłki. Poniedziałki bez mięs to inspiracja i nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy troszczą się o środowisko naturalne i są gotowi zrezygnować z jedzenia mięsa raz w tygodniu.

Autorzy proponują pyszne wiosenne zupy, oryginalne letnie sałatki, niezwykłe jesienne zapiekanki i rozgrzewające zimowe gulasze, które zachwycą nawet najbardziej zatwardziałych mięsożerców. Przepisy udostępnili Paul i Stella McCartney oraz inne gwiazdy show-biznesu, a także mistrzowie sztuki kulinarnej. Swoimi ulubionymi i sprawdzonymi recepturami dzielą się m.in.: Skye Gyngell, Giorgio Locatelli, Yotam Ottolenghi, Bruno Loubet, Theo Randall, Tom Aikens, Kevin Spacey, Pink, Twiggy, Woody Harrelson, Vivienne Westwood, Fearne Cotton i Pamela Anderson.

Dodatkowy opis

INFORMACJE PODSTAWOWE

Format: 255x202mm
Liczba stron: 240
Okładka: Oprawa twarda
Premiera: 07.11.2012
EAN: 9788324519248
ISBN: 978-83-245-1924-8

KOMENTARZE

Zapisz się do newslettera
  • Będziesz na bieżąco z naszymi promocjami i specjalnymi ofertami.
  • Nie ominą Cię informacje o nowościach i bestsellerach.

Szanowny Czytelniku, administratorem Twoich danych osobowych jest Publicat Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu (61-003), przy ul. Chlebowej 24. Po zapisaniu się do newslettera, Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w celu informowania Cię o nowościach książkowych i przygotowanych przez nas ofertach specjalnych. Dane osobowe będziemy przetwarzać na podstawie wyrażonej zgody. Podanie przez Ciebie danych osobowych w celach marketingowych jest dobrowolne ale niezbędne do realizacji usługi newslettera. Swoją zgodę możesz wycofać w każdym momencie. Przysługuje Ci także prawo dostępu do danych oraz ich zmiany. Rozwiń / zwiń